تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای حقوق ۱۸ میلیونی یک آبدارچی چه بود؟

  • کد خبر: ۸۷۴۹۹
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
  • ۶
ماجرای حقوق ۱۸ میلیونی یک آبدارچی چه بود؟
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان لرستان به شایعات در مورد حقوق ۱۸ میلیونی یک کارمند این اداره پاسخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی است که انتشار فیش حقوقی یکی از کارمندان قراردادی خدماتی (آبدارچی) شاغل در سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با حقوق دریافتی ۱۸ میلیون تومانی، سر و صدای زیادی را در شبکه‌های مجازی استان ایجاد کرده و با واکنش‌های منفی بسیاری مواجه شده است.

کاکولوند مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و  برنامه‌ریزی استان لرستان با بیان اینکه ماجرا انتشار فیش حقوقی یکی از کارمندان این اداره، ناشی از شیطنت یکی از همکاران شاغل در سازمان بوده است اظهار داشت: این کارمند از اداره توقعات اداری داشت که عملی نشده بودند به همین دلیل از آنجا که به سامانه دریافت فیش حقوقی سازمان دسترسی داشته و می‌دانست که آبدارچی اداره به فضای مجازی آشنایی ندارد، این شیطنت را مرتکب و یک فیش حقوقی به نام وی چاپ کرده و در فضای مجازی انتشار داد.

وی افزود: آبدارچی سازمان کارگر رسمی با سنوات خدمتی بالا است که زیر ۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

کاکولوند بیان کرد: تخلف صورت گرفته این کارمند گر چه منجر به سوءتفاهماتی پیرامون حقوق کارمندان سازمان شده است، اما به گونه‌ای نبوده که باعث اخراج این فرد شود هرچند در پرونده تخلفاتی وی درج و تذکرات لازم هم از سوی واحد اداری، مالی به ایشان داده شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک دیگه توجیه بسه بابا ما که میدونیم دردستگاهها چه خبره اگر جرات دارید حقوق کارمندان را درسامانه وارد کنید ودراختیار عموم قرار دهید آنموقع من باور میکنم اتفاقا شیطنت را شما برنامه وبودجه اییها میکنید نه این کارمند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
این خبر به خاطر رد گم کردن مردم منحرف کردن افکار عمومی ازحقوقهای نجومی در زمانی که گرانی پشتشان را شکسته نشر داده شده..
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
اصلا قانع کننده نبود همه می دانند که سازمان مدیریت چه حقوقی می گیرند این 18 میلیون بدون مزایا بوده و خدماتی کارمندان بالای 40 میلیون می گیرند
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
واقعا دیگه باید امام زمان ظهور کنه و البته اول از ایران چون ما بیشترین نیاز رو در کشورمون نسبت به بقیه مردم دنیا داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
سلام من کارگرم نه بیمه دارم نه پول الا کار نه دارم تو خونه نشستم دوتا بچه خواهش می کنم دولت به فکر ما باشد هر روز یک چیزی می گویند
ناشناس2
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
هنوز شما در ادارات نیستید که بدانید یک عده برای براندازی عده دیگر به چه کارهای کثیفی دست می زنند!
آبروی یک آبدارچی را بردن که کوچکترین کار اینهاست.

فکر می کنید چرا استان مون اینقدر عقب مانده و محرو م و توسعه نیافته است چون حتی چشم نداریم ببینیم یک نیروی کارگری بعد از 20 سال سابقه یک بار حقوق خوبی گرفته است.
تنگ نظری چشمان مان را کور کرده است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->